میلاد مبارک

 

سلام

 

بهمن

ماه میلاده

تولدای آسمونی توی این ماه کم نیستن

و در این بین

چهارم بهمن جایگاه ویژه ای داره

گذشته از سایر مناسبتایی که این روزو ویژه می کنه

این روز

سالگرد تولد وبلاگ حدیث دل هم هست

دو سال قبل

در دل زمستون

معلمی آسمونی

دست به آفرینش این مجموعه زد برای بیان احادیث دلش

دو سالی که از اون تاریخ گذشته

دو سال تقریبا پر فراز و نشیب بوده

شادی ها و غمهای زیادی در این دو سال تجربه شده

اما مهمترین موضوعی که شیرینی این تجربه ها رو

در کام دوستان صاحب این دلکده رقیق می کنه

غیبت نسبتا طولانی مدت صابخونس

 

اصلا دلم راضی نمی شد که دوباره جسارت کنم و اینجا چیزی بنویسم

اصلا دوست نداشتم که این همه مدت این وبلاگ آسمونی رو خالی ببینم

اما چه کنم که فعلا از صابخونه ی اصلی خبری نیست و

این بارم قرعه ی فال به نام این سرایدار حقیر عادی زده شده

 

مطمئنا این وبلاگ از ذهن و دل دوستدارانش و

و دوستان صابخونش

پاک شدنی نیست

هر چند که دوری از نوشته های خانم معلم وبلاگ نویسمونم

کار ساده ای نیست

 

...

 

خب

یه اعتراف بکنم

از اینجا به بعدشو یه چیزای دیگه نوشته بودم

اما وقتی اومدم برای انجام وظیفه

با پست قبلی

و خبر خوش دوست بزرگوارمون عقیق عزیز روبه روشدم

 

:)

 

میلاد این نوگل بوستان محبت رو

به پدر و مادر بزرگوارش

و به همه ی دوستان و دوستدارانشون تبریک عرض می کنم و

برای شباهنگ عزیز و مسافر آسمونی تازه از راه رسیدش

آرزوی صحت و سلامت توام با  آرامش و شادی می کنم

 

خانم معلم

همیشه به یادت هستیم

امضا :

به کامنتدونی مراجعه شود !!!

 

 

سربلند بمونیم و ایرونی

 

 

نظرات 27 + ارسال نظر
نرگسی پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ق.ظ http://nargesi.blogfa.com

سلام

:)

می بینم که اینجا هم جشنه

خوب ، خدا رو هزار مرتبه شکر

قبل از هر چیز میلاد گل نو شکفته ی شباهنگ عزیز مبارک

آرزو می کنم در سایه ی الطاف الهی و مهر پدر و مادر بزرگوارش زنده و قدمش همواره پر نور و خیر و برکت باشه

بعد از اون دومین سالروز تولد وبلاگ زیبای حدیث دل مبارک

ان شاالله هم وبلاگ و هم نویسنده ی وبلاگ ، همواره سلامت و برقرار و رو به راه باشن

:)

...

دریا بانـــــــــــــو پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:17 ب.ظ http://niushasokhan.blogsky.com


دل به دریا بزنیم آسمان چشم به راه منو توست

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

سپاس از مسیح عزیز که آبی این خونه رو درخشان نگه داشتن

شباهنگ بسیار دوست داشتنی

محبوب همیشگی

در اوج شادی میلاد وبلاگ حدیث دل رو تبریک میگم

و به امید برگشتتون به این دیار و دیار صحبتهای دریایی که داشتیم چشم به راه نشستم بانو

بانو خانم ... مادر نازنین ... میلاد ستاره ی آسمونیتون همایون

شادم از شادیتون و دلتنگ برای تمام لحظه هایی که دوست داشتم در کنارتون باشم

در پناه معبد عشق نازنین

پریدخت پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ب.ظ

سلاااااااااااااااام

به مسیح عزیز و شباهنگ مهربون

تبریییییییییییییییک
تبرییییییییییییییییییییییییییییک
تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک

هم سالگرد این دلکده ی آرامبخش رو
و هم
میلاد یه کوچولوی آسمونی
الهییییییییییییییییییییی
امیدوارم همیشه در پناه یگانه ی بی همتا و در کنار خانواده ی گلش تندرست و شادکام باشه
--------------------------------------------------
شباهنگ جونم
دیدی چقدر نگران بودی و مضطرب
خداروشکر که بسلامتی رسالت رو به پایان رسوندی
همیشه شاد و پیروز باشی .

من خودم و مسعود پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ب.ظ http://3tadoost.blogsky.com

خیلی عالیه !!

جشن تو جشن شده P:

غریبه جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام بزرگواران
نمیدونم که روزی فرا خواهد رسید که ملودیه من برگرده و این کامنت رو بخونه یا نه ؟!...
با این حال به امید اون روز ٬ این چند سطر رو مینگارم . شبآهنگ بدون که رفتن ناگهانیت برای همه سخت بود و برای هر کسی به نوعی ... غریبه فقط به یک شرط از رفتن دوستاش ناراحت نمیشه ٬ اونم اینه که بدونه حالشون خوبه و دارن در صحت و سلامت گذرانه روزگار می کنند ... با معرفت ٬ این چند خط رو نوشتم که بدونی اگه بی خداحافظی رفتنت یک درد روی دل غریبه گذاشت ٬ بی خبر بودن از حال تو و ساقر کوچولو و همسر عزیزت ٬ هراز و یک زخم روی قلبم گذاشت ...
به امید دیدار خواهر بزرگه
یا حق

مسیح جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

:)

مثل این که خودم عقب افتادم توی کامنت گذاشتن !!

تندرستی و شادکامیت آرزوی مسیح عادیست

در کنار خانواده ی مهربونت

شاد

سلامت

و سربلند بمونی و

ایرونی

[ بدون نام ] یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام سلام صدتا سلام

مسیح جونم
یه تشکر ویژه ی ویژه ی ویژژژژژژژژژژژژژه دارم برات
از طرف شباهنگ
دیشب باش صحبت کردم
مهربان همسر دیروز پرینت همه ی پیامارو واسش گرفته بودن
و وقتی خوندتشون خیلی خیلی خیلییییییییییییی خوشحال شده
گفت از مسیح یه دنیا تشکر کن
و همینطور
از همه ی دوستان به خاطر پیامای پرمهرشون
تاکید کرد که به یاد همه هست و دلش واسه همه تنگ شده
شکر خدا همگی خوب بودن
مخصوصا ساغر مامانی
قول داده که عکسای سنا کوچولو رو بذاره تو وبلاگ تا بعد از مدتها دوباره این دلکده پر نور و پر فروغ بشه
وای خدااااااااا
من که از الان دلم واسش تنگ شده
خلاصه ایشالا بزودی خودش بر میگرده و باقی ماجرا رو تعریف می کنه و حدیث دل رو رونقی دوباره می بخشه

همیشه شاد و پیروز باشی .

پریدخت دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:45 ب.ظ

با اینکه تابلوه
ولی خب
نظر قبلی رو من نوشتم

سروناز پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:37 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام سلام سلام
به شباهنگ جونم تبریک منو هم بگین واااااااااااای چه خبر خوبی ایشااله که خودش بیاد و با ما حرف بزنه
به یه موضوع جالب پی بردم این که وبلاگ من و شباهنگ جون و سهیک تقریبا هم سن هستن برام جالب بود
مسیح جون از تو هم ممنونیم که خبرای خوش واسه ما میاری
به امید روزی که همه با هم و دور هم دوباره جمع بشیم

غریبه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:48 ب.ظ http://myonlyseat.blogsky.com/

سلام آبجی بزرگه
شنیدم که راویان حدیث (!) دلنوشته های ما رو ((کامنت)) بهت میرسونن . بسی ذوق رفت و بسی خوشی حاصل شد ...
قبل از هر چیز ، جا داره که از شوهر خواهر بزرگوارم که با مناعت طبع و لطافت نفس ، وقت گرانبهاش رو برای کلمات روان شده در این سطور ، هزینه میکنه و پرینت این دلنوشته ها رو به آبجی بزرگه میرسونه تشکر کنم . خیلی خیلی ازت ممنونم عزیز . امیدوارم که روزی از نزدیک باهات آشنا بشم و در حالی که دستت رو میفشارم ، مراتب سپاسم رو بهت تسلیم کنم ...
همچنین از زحمات بزرگوارانی چون مسیح و پریدخت ٬ بی اندازه سپاس گذارم . امیدوارم که همواره شاد و موفق و پیروز باشید عزیزان .
از اینکه شنیدم حال این خانواده آسمونی خوبه و همه در صحت و سلامت به سر میبرند ، خیلی خوشحال شدم و از اینکه شنیدم خواهر زادۀ عزیزم (ساغر) از تنهائی در آمده و صاحب یک همنفس جدید شد ، لذتی دو چندان بردم . ( یادت نره ، دائی غریبه رو به عزیز دلم سنا معرفی کنی هااا ... !)
امیدوارم که این پیام به گوش شباهنگ مهربان برسه : ملودیه غریبه ، نیمکت غریبه قصد داره که دوباره محفل انس و همنشینی رفقای قدیمی بشه . میدونی که صدر مجلس همیشه جای تو بوده و هست ؛ خودت خوب میدونی چقدر دوست دارم که هر چه زودتر این جای خالی رو پر کنی .
بدون تا وقتی که برگردی ، غریبه چشم انتظارت خواهد ماند ...
*نیکمت تنهائی من ... آپدیت شد*
یا حق

قاصدک سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:39 ب.ظ http://payizan.blogsky.com

سلام شباهنگ جان
خوبی خانومییییی
مبارکههههههههههههههههههههههه :*
دلم خیلی برات تنگ شده هااااااااا
الهی همشه شاد و سلامت باشی گلم
فدای تو:*

آقا معلم چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.mualem.blogfa

سلام........
مبارکه....
خدا نهگش داره و اهلش کنه....
...

سروناز شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:55 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام شباهنگ جونم
دلم برات یه ذره شده نمی دونم کی حالت خوب می شه و می تونی بیای اما دعا می کنم که هر چی زودتر بیای و ما رو با حضورت خوشحال کنی
سالم و تندرست باشی

ناهید چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام نازنین
نمیدونم میایی بخونی یا نه !
البته میدونم دشواره،
برات msg زدم و میل رو نوشتم اما fail میشه...
شایدم برسه الله اعلم :)
به یادتم و گاهی صدات تو گوشم مییچه...
همواره سلامت و شاد در کنار عزیزانت باشی و در وقت معلوم باز گردی...
کومچولو تو ببوس.
قربانت :)

سروناز دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:48 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام خوبی خانم معلم
کی میای آخه دانش آموزات به معلم دیگه ای عادت ندارن تو رو می خوان

* یاس سفیدم* پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

سلام مهربونم


خوبی؟
خیلی وقته ازت هیچ خبری ندارم

تلفنم که نمیزنی
اما امید دارم که خوب باشی



گل خوشگلتم ببوس


بگو خاله خیلی دوست داره

سروناز دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام خوبی شباهنگ جونم
دلم میخواد سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک بگم
امید وارم سال خوب و پر برکتی هم واسه خودت و هم خونوادت باشه
شاد باشی

مسیح پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:17 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام خانوم معلم

عیدت مبارک

امیدوارم در کنار خانواده سالی سرشار از شادی و موفقیت در پیش داشته باشی

راستی

یه بنده خدایی یه قول از طرف شما داده بود

:)

نمی خوای بیای به خونه ی خودت ؟

سربلند بمونی و ایرونی

رهاتر از رها چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:46 ب.ظ http://lobster.blogfa.com

حرفهایی هست برای گفتن

که اگر گوشی نبود

نمی گوییم

و حرفهایی است

برای نگفتن

حرفهایی که هرگز

سر به ابتذال گفتن

فرود نمی آورند

حرفهای خوب و ماورایی

همین هایند

و سرمایه ی هر کسی

به اندازه حرفهاییست

که برای نگفتن دارد

حرفهای بی قرار و

طاقت فرسا

که همچون

زبانه های بی تاب

آتشند

سلامی چو بوی خوش آشنایی
منتظر قدوم پاک شما
رها تر از رها...
سبز باشید

سروناز دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

وااااااااااای خسته شدم
کی میخوای بیای
بیا دیگه

http://www.tradition.ir سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.tradition.ir

سلام اگر مایل بودید سری به این سایت بزنید و اگر مایل بودید آن را در home peage خود بگذارید
متشکرم

مسیح پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com/

سلام خانوم معلم پاکیها

دیروز روز معلم بود و این شاگرد تنبل نرسید برای تبریک بیاد

امیدوارم به بزرگواری خودتون عفو کنید

یکی از دعاهای همیشگی این شاگرد حقیرتون اینه که

روزی بتونه در حد بضاعت ناچیزش

ذره ای از خوبیهای بزرگتونو جبران کنه

همواره به عنوان یه معلم شایسته ازتون یاد خواهم کرد

سربلند بمونیم و ایرونی

یاسمن دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام

واااااااای چقدر دیر رسیدم

الان کلی بزرگ شده

واسش یک دنیا خوشبختی و شادی آرزومندم

سروناز دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام شباهنگ جون خوبی
هنوز نمی خوای بیا
خیلی دیر نکن
............................با اجازه می خواستم چند کلمه با مسیح صحبت کنم
سلام مسیح جون خوبی
نمی دونم اشکال از کجاست که وبلاگت از اینجا فیلتر شده
من نمی تونم بازش کنم
دلم برات تنگ شده
نمی دونی چجوری می تونم بیام به وبلاگت ؟؟
ایمیلم رو برات می نویسم
شاد باشی

شباهنگ چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.shabahange-man.blogfa.com

سلام ..
اما گمان می برم شباهنگ من باشم ...
یا حق ..

دریا بانو سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ب.ظ http://niushasokhan.blogsky.com


ترا من چشم در راهم

حاج حمید شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:29 ق.ظ http://hajhamid.com

سلام بر خواهر بزرگوارم
امروز اتفاقی سری به وبلاگتون زدم و با خبر شدم که خدا اون هدیه آسمونی رو بهتون ارزونی داشته. واقعا از صمیم قلب خوشحال شدم..
قدم نو رسیده رو به شما و خوانوده محترمتون از طرف خودمو و همسرم بهتون تبریک میگم . انشالله زیر سایه پدر و مادر زندگی سرشار از صحت و سلامت و خوشبختی داشته باشه.
برای شما هم آرزوی صحت و سلامت توام با موفقیت از درگه احدیت خواستارم.
اگر تونستید یه خبری از حال و احوال خودتون به من بدید
موفق و سربلند باشید. به امید دیدار . خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد