شوق پریدن

هوا خواه توام جانا و می دانم که می دانی

که هم نادیده میبینی و هم ننوشته میخوانی.

یادت باشد که گاهی وقتا در جا زدن شوق پریدن می دهد! و یادم یاشد که بار دیگر اینقدر در این صفحه در  جا نزنم مگر نه اینکه پریدن را دوست دارم. پروازی را که قبلا آموختم و تکرارش برایم لذت بخش. پریدن به سوی خوبیها و آشنایی های ماندگار و صمیمی.

مدتی بود در تردید ماندن و رفتن، مدتی گذشت در بهت ماندن  و مدتی میگذرد در سکوت....! بگذریم . این قصه من و ما و تکراریست. 

روزگارم میگذره. با مدرسه و شاگردای  با نشاط و یه کم پژمرده ، با خونه و زندگی و میوه های زندگی،با درس و تحصیل. گهگاه فرصت میکنم و سری به این خلوتگه آبی میزنم. کم پیش میاد برام فرصت خلوت.بعضی روزا خاطرم سبز سبز . گاهی وقتا خط خطی مثل برگه امتحانی بچه های مدرسه. ولی مثل همون برگه ها با حاشیه های کم و بیش لطیفی که توجیه خوبی واسه خط خطی بودنشه.گفتن از بچه های کلاس و ماجراهای کلاس لذت بخشه. باشه سر فرصت! 

گفتم حاشیه یاد یکی از این برگه ها افتادم که دیروز از بچه ها گرفتم . در کمال نامردی دست بغل دستیشو که کتاب باز کرده بود وقت امتحان رو کرد و برام تو یه کادر آخر برگه  نوشت! تا نیم ساعتی فکرم مشغول این نوشته بود. دو تا دوست صمیمی. چطور دلش اومد؟! هنوز نتونستم کنار بیام با خودم که آیا کارش درست بود؟! یعنی میشه تو این دنیای بزرگ به کنار دستیت هم اعتماد نکنی؟! 

 

یادم رفت تشکر کنم از مهربونایی که این مدت یاد من بودن.  

 

پاینده باشید و در پناه حضرت دوست  

نظرات 5 + ارسال نظر
من خودم و مسعود سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ http://3tadoost

ما همیشه به یاد شما هستیم خانوم معلم (;

خوشحالم که هنوزم اینجا سری میزنین (:

شباهنگ چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ق.ظ http://www.shabahang.blogsky.com

چقدر دوست داشتم معلم میشدم. شایدم بشم هنوز وقت دارم واسه تصمیمگرفتن .
منم شباهنگم ولی معلم نیستم .

روابط عمومی محور چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ب.ظ


سلام

سایت محور باPageRankچهار و با بیش از 2000سایت در لینکستان محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم. ضمنا اولین دوره قرعه کشی لینکستان محور انجام گردید امیدواریم در قرعه کشی های بعدی شما یکی از برندگان جوایز ویژه باشید.
همچنین می توانید با ثبت نام در سایت محور در قسمت نیازمندیها بصورت رایگان اقدام به معرفی و تبلیغ وبلاگ خود به مدت نامحدود نمایید
شما محور توسعه هستید.
ارادتمند یوسف نیا

* یاس سفید* پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:41 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

* به نام پروردگار صداقت و مهر *


رؤیا فاصله را نمی شناسد ؛ بعد ندارد ؛ مرز ندارد

چراکه.. شاید اکنون این منم کنار تو .. . . گرمای نفس هایم را حس نمی کنی..! ؟
××××××××××
×××××××
×××××
××××
××
×

با قلبی سرشار از امید و توکل بر خداوند آسمان و زمین اعلام میدارم که :

* خیریه فعال و آزاد یاس سفید از امروز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد*

از شما دعوت می شود که همراه با ما ... آسمان را ستاره باران کنید

منتظرتان هستم

پریدخت شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام شباهنگ جونم
خانوم اجازه؟
روزتون مباررررررررررررک
تا همیشه پایدار باشین.
روز اول که به استاد سپردند مرا
دیگران را خرد آموخت مرا مجنون کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد