...تا پایی برای رفتن هست

 

                     من مرغ آتشم می سوزم از شراره ی این عشق سرکشم .
                           چون سوخت پیکرم ، چون شعله های سرکش جانم فرو
                         نشست 
نگاه باز از دل خاکستربار دگر تولد من آغاز می شود.
                                   و من دوباره زندگیم را آغاز می کنم.
                                                    پر باز می کنم ...
                                                    پرواز می کنم ...
                                                    (
حمید مصدق)

                                                               

                                                   
سلام

مثل همیشه ازتون ممنونم

  یک):
 شباهنگ چی شده؟ چرا یهو  عوض شدی؟ 
 - من؟ یعنی چی عوض شدم؟
 - از حرفات و نوشته هات حس میکنم.
- عجیبه یعنی به این زودی  تونستی فکر کنی من عوض عوض شدم؟؟؟!!!خب. عوض نشدم ولی آدم که همش به حال ثابت نمی مونه. می مونه؟ فکر کنم طبیعی باشه که هر آدمی تو یه شرایط خاصی که براش پیش میاد یه کم دپرس بشه . من هم تو این مدت از این قاعده مستثنی نبودم ولی خوب تونستم تبصره بزنم و از بقیه راهی که مونده بود میونبر برم  و بیام بیرون شکر خدا.
میخواید بدونید میونبرم از کجا بود و با کمک کی؟  از یه ایده. از اینکه فکر کنی هر طور به اطرافت نگاه کنی ٬ دنیات همونه. اگه با یه روی باز و از زاویه خوبی نیگاش کنی اونو خوب میبینی و دنیا به کامته حتی اگه تمام مشکلات علیه تو بسیج شده باشن. میتونی پاشون مقاومت کنی و اگه نه که بر عکس... هیچ وقت از یاد نخواهم برد که:
تا پایی برای رفتن هست می شود با برهنگی اش ساخت ، کفشهای بی پا دردهای بی علاجی است
به هر حال ببخشید اگه حرفی زدم که باعث رنجیدن هر عزیزی شد. شاید از ضعفم بدونی ولی باید بگم ، یکی از خوبیهای این دنیای مجازی که ماکت کوچیکی از دنیای اطرافمونه میتونی با کنشهای مختلف ارتباط برقرار کنی. البته با اعتماد و اطمینان. به قول بعضیها ظاهرا این  آرامش و سکوت من حکمتی داشت یه چیزی تو مایه های  آرامش قبل از طو فان اونم چه طوفانی!!! طوفان کاترینا ...  گفتم طوفان یاد این افتادم که بپرسم میدونید چرا اسم این طوفانها رو همش به اسم خانومها نامگذاری کردند؟

دو):  
ضرب المثل یه بار جستی ملخک ٬دو بار جستی ملخک رو شنیدین حتما. فکر می کنیداینبار «چطور؟؟ میتونه؟؟ « این سرزمین من چه بی دریغ بود

سه):
 
یه خبر جالب از این دیار. میگن آنفلو آنزای سگی اومده. شنیده بودید تا حالا؟؟!! خدا کنه بیاد و نسل هر چی سگه تو اینجا از بین ببره . گناه داره؟؟؟ اصلا هم اینطور نیست. همین دیروز یکی از اون نمونه های زشتش دوید طرفمون . منم شجاعانه پریدم و پشت مهربان همسر پناه گرفتم.

نتیجه گیری اخلاقی اینکه خواستم  ببینم میتونم  یه پست شماره دار بنویسم؟؟!!ظاهرا میشه.
 
پاینده باشید و در پناه حضرت دوست

نظرات 18 + ارسال نظر
بابک سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:32 ق.ظ http://sunset-inthe-rain.blogsky.com

اگه پایی برای رفتن نبود چی؟

مسیح سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:58 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

:)

خیلی خوشحالم

می بینم که یک دو سه می نویسی

فقط می تونم بگم احسنت به این روحیه

کاش مسیحم می تونست مثل تو این قدر در برابر مشکلات مقاوم باشه

سربلند بمونی و ایرونی

مجید سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:10 ق.ظ http://firstloves.persianblog.com

سلام.. من آخر نتیجه کلی رو نگرفتم.. اما هر چه هست امید وارم و می دونم که تصمیم های درستی می گیری.. همیشه سبز باشید..

حاج حمید سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:23 ق.ظ http://weblog.hajhamid.com

سلام . ///// خواست ملت ایران : داشتن فن آوری هسته ای حق ماست /////ضمن محکوم کردن قطعنامه غیر حقوقی و غیر قابل قبول شورای حکام با امضای این بیانیه اعتراض خود را به این اقدام شورای حکام اعلام میداریم برای امضا به این ادرس مراجعه کنید http://www.hajhamid.com/bayaniyeh ...... ضمنا اگه براتون مقدور بود لینک و لوگوی این بیانیه را جهت اطلاع خوانندگان و حضور و امضا آنها . در وبلاگ خود قرار دهید .. از لطفتان ممنونم

نیوشای سخن چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:16 ق.ظ http://niushasokhan.blogsky.com

گفتی ز روزگاران مهری نشسته گفتم
بیرون نمی توان کرد حتی به روزگاران

از آخر به اول

نتیجه‌گیری اخلاقی اینکه در مواقع خطر همیشه بهترین حامی یک همدل میتونه باشه کسی که در بلندای سایه‌ی عشقش میشه امنیتی کامل داشت

ملخک‌ و ملخک‌ها هم یک روز دستخوش تزلزل میشن و همیشه با اقبالی بلند روبرو نیستند

تغییر ؟ تغییر یعنی رشد٬ یعنی حرکت٬ یعنی درجا نزدن و روان بودن٬ یعنی سیال شدن و مرداب نگشتن. در گردباد حوادث کسی پیروز خواهد بود که بتونه همراه باشه اما با دو پا به زمین بیاد

بانوی مهرم همونطور که بخواین باور خواهی شد و همونطور که باور دارین حرکت خواهید کرد و چه زیباست این حرکت با شعار (( من همیشه هستم٬ برای معنای بودن و برای اثبات توانمندی انسانی ٬ تو چطور ؟)‌

عزیزم همیشه حضوری دلشاد و گرم و سبز در بین دوستان از شما نازنینم آرزو دارم

در پناه معبد عشق

قاصدک چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:33 ب.ظ http://payizan.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی خانومی؟
عزیزم منظورم این بود که از آهنگ وبلاگت خیلی خوشم اومدش

خوشحالم که همه چیز روبراهه ایشالله که هیچ وقت دلت نگیره
ایشالله همیشه شاد باشی
فدای تو

شکوفه یاس چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:49 ب.ظ http://weblog.persianyas.com

سلام .
گاهی سفر به درون لازمه !
راه اگر سخت هم باشه اما می شه پابرهنه هم رفت !
مهم رفتن هست !
در جایی که باید رفت ایستادن جایز نیست .
همیشه موفق باشی
و راهی راه حق !

سلام
ممنونم دوست عزیز از لطف حضورت.
پاینده باشی و سرفراز

یاسمن چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام...امیدوارم همیشه محکم و استوار در جاده های زندگی قدم بردارید...واما فکر کنم درمورد نامگذاری طوفانها باید جامعه ی زنان یه بیانیه بده...موفق باشیدو سرسبز

غریبه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:36 ق.ظ http://myonlyseat.blogsky.com/

سلام بر ملودیه زندگی !!!
آهنگ ، چه شب باشد و چه روز ، چه غمناک باشد و چه شاد ، چه ... باشد و چه ... هیچ مهم نیست (!) مهم آنست که هست ، مینوازد نوا و میسازد ندا ... پس فاش میگویم که اصل در همانست که « هست » ، همچون ملودی در عرصۀ زندگی ... همچون شباهنگ در دنیای مجازی !!!
عرض ادب و احترام دارم خدمت صاحب خونۀ محترم . میدونم ، میدونم ... تو رو خدا شما دیگه نگید که خیلی دیر آمدی (!) راستش غریبه هرچی باشه ، بی معرفت و فراموش کار نیست ؛ شاید دیر بیاد ، اما میاد (:
درباره اینکه چرا اون چند سطر اول رو نوشتم ، تنها میتونم بگم که نمیدونم (!) ناگهان به ذهنم رسید و به همون سرعت هم بر صفحۀ مانیتور نقش بست . من بی تقصیرم ...
این کامنت ، کامنت آشناییست . کامنتیست در جواب لطفی که شما در حق حقیر داشتید و کلبه ی نیمه روشنم رو منور کردید . در نتیجه به خودم اجازۀ تحلیل پست تون رو نمیدم و بهتره این کار رو به یک وقت دیگه محول کنم « شاید با خودتون بگید : هنوز چایی نخورده ، پسر خاله شد و شروع کرد به تحلیل و تفسیر (!) لذا ، اندکی تعمل بی ضرر نیست (: »
در نهایت برای اینکه بهتون اثبات بشه ، هیچ وقت برای تبریک گفتن دیر نیست ؛ اعیاد شعبانیه رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم که ساعات و لحظات خوشی رو در پیش رو داشته باشید .
شاد و موفق و پیروز باشید ...
یا حق

نرگسی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.nargesi.blogfa.com

...
و من آن ققنوسم
...

من خودم و مسعود شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:01 ب.ظ http://3tadoost

بزرگی گفته :
پشت هر فتنه ای ؛ زنی نهفته است ! (‌ یه چیزی تو همین مایه ها . فقط اسم گویندش را یادم رفته D: )
فکر کنم به همین دلیله که طوفانها را به اسم زنها نامگذاری کردن ! D:

[ بدون نام ] یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:21 ق.ظ

سلام

:)

بازم دوست دارم بگم که ؛

خیلی خوشحالم


سربلند بمونی و ایرونی


پارسا یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام شباهنگ عزیز
خیی آموزنده بود و زیبا
خوش حالم از اینکه به وبلاگی میآم که وقتم رو تلف نمی کنه.
راستی شما مگر در کدوم دیارید؟

پریدخت یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:43 ب.ظ http://pary.blogsky.com

سلام شباهنگ جونم

همین دورو برا بودم

رفتن و رفتن و رفتن

همیشه در حال رفتنیم ولی کاش یه قدری ام تآمل می کردیم که کجا و چطوری داریم می ریم ! ..
وقتی می دونی ته خط اون چیزیه که می خوای پای برهنه که هیچی ٬ اگه هیچ پایی هم در کار نباشه باید بری ...

چه خوبه که تونستی پستت رو شماره دار کنی ٬ آفرین گلم .

شاد و پیروز باشی .

یوحنا دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ق.ظ http://ecce.persianblog.com

سلام عجب حدیثی دارد این دل ...به صدایش گوش بده صدایت می کند میشنوی ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:30 ب.ظ


:)

سلام

لازم شد که یه بار دیگه هم بگم خوشحالم

:)

...

*پرنسس* دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:42 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

خیلی زیبا بود
یاد روزایی اول آشناییمون افتادم

موفق باشی دوست من

یوحنا سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:12 ب.ظ http://ecce.persianblog.com

واما آنگاه که نوشتیم به خاطرمان بود که باید با اعتباری نوشت که وجدان می گوید نه اجتماع که آدمی هر چه بر سرش آمده از این تنها بوده ...بنویس و معتقد بنویس پایدار باشی دوست خوبم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد