غرق سرور

(یک 
واقعا ممنونم. از پاسخهای دلچسبتون به بند شماره
دو  پست قبلی . کلی قابل تامل بود.چی بگید؟خب  . ماشا الله اینروزا هر کسی یه پا صاحبنظره تو این زمینه . حالا شما که جای خود
داری.در ضمن:
لازمه اینجا از همه دوستان خصوصا: پریدخت و نیوشا و شکوفه یاس عزیز بابت کامنتهای دلنشین و پند های زیبایی که نوشتن تشکر کنم. شاید بتونم بگم تو اون شرایط به اون پندها نیاز داشتم و کلی بهم انرژی داد.

(دو 
 دو سه روز پیش رفتم مصاحبه . واسه استخدام تو جایی. یاد سوالات مصاحبه استخدامی خودم تو ایران افتادم .اینجا یارو از پیشرفت صنعتش و سنگ تموم گذاشتن تو رسیدگی به امور ارباب رجوع میگه و میخواد با سوالاتش تمام تواناییهای روحی و جسمیت رو تو این زمینه بسنجه و !.... اونوقت ما کجای کاریم؟

(سه
 اینو ببینید. واسه من که فوق العاده دیدنی و جذاب بود .هر چند یه کم طولانیه ولی بعدش یه لحظه حس کردم کل خستگیهام از تنم رفته و یه نفس تازه پیداکردم واسه رفتن.

(چهار
کسی راجع به« فیزیو گنومی » یا چهره شناسی میدونه؟؟ شاید خیلی از ماها ادعا کردیم
که میدونیم یکیشون٬ خود من .ولی به قول عادی نباید زود به قضاوت رفت. امروز یکی از اون
چهره های خشن اومد جلوی چشمم. پرستاری که از پارسال وقتی تو اون بخش بستری بودم هر وقت که نزدیکم میشد خودمو به خواب میزدم تا سر و کارش به من نیفته ولی امروز ٬ باورکردنش برام سخت بود .  دوباره گذرم به همون بخش افتاد و اینبار خوشبختانه فقط خودش بود. با خودم گفتم یعنی میشه ؟؟!! پشت بعضی از این چهره های خشن و به ظاهر ناملایم چقدر میتونه محبت و صفا خوابیده باشه؟! . اونوقت ما با یه نگاه ٬خیلی ساده در موردشون را
!!میدیم البته متاسفانه عکس این امر هم خیلی وقتا صادقه
 در ضمن:
 
(پنج 
امیدوارم لحظه لحظه این ایام بتونه بهونه ای برای صیقل دادن دلهای قشنگمون باشه.
پیشاپیش آرزوی قبولی طاعات و عباداتتون رو  دارم .مارو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید.

                                   
دوباره پای گنهکارم به بزم عشق تو وا گشته
                                  سرم به زیر و شکسته دل٬ دو دیده پر زحیا گشته 
                                  ز قطره قطره اشک من ببین که بوی تو می آید
                                 دو دست خسته و لرزانم به سمت و سوی تو می آید


نظرات 34 + ارسال نظر
مسیح چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام

:)

مسیح چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:17 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com

بازم سلام

:)

اولین بار بود که بعد از مدتها می تونستم اولین کامنتو بذارم و نتونستم از این وسوسه بگذرم

ببخشید

قبل از یک ( غرق سرور ) :

امیدوارم اون قدر تو شادی و سرور غوطه ور باشی که ناراحتی ها و نگرانیها جرات نکنن بهت نزدیک بشن

یک )

می خواستم بگم قابلی نداشت
ولی می بینم که اگه اینو بگم ممکنه به دوستای گلی که اون کامنتای باارزشو گذاشتن ممکنه بی احترامی بشه
پس
منم تشکر می کنم از دوستایی که دل شباهنگو شاد کردن

دو )

کجای کاریم ؟؟!!

اینم از اون سوالاسها

خوب معلومه دیگه

ما مشکل پیشرفت صنعت و سنگ تموم گذاشتن تو رسیدگی به امور ارباب رجوعو حل کردیم و حالا دیگه رسیدیم به مسائل خیلی خیلی مهمتری مثل ... :)

بگذریم ...

سه )

ظاهرا دیدنش نرم افزار خاصی می خواد که مسیح نداره و نتونست ببینتش

خوش به حالت که دیدیش و خستگیتم در رفت

چهار )

چهره شناسی ؟؟؟؟

بله

مسیح می دونه

ماجرای اون پیرمرد بنده خدا رو که نوشته بودم حتما یادته دیگه

مسیح برای چهره شناسی تا همون حد ارزش و اعتبار قائله :)

( ضمنا لینکت ایراد داره خانم معلم )

پنج )

منم همین امیدواری رو برای تو و خانواده ی عزیزت دارم

چشم

شمام فراموش نکنین

...

سربلند بمونی و ایرونی

مازیار چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ق.ظ http://future2010.blogsky.com

سلام...
مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید . ...
حلول ماه مبارک رمضان رو به شما و خانواده محترمتون و همه مسلمانان تبریک میگم ...
به کلبه درویشی من هم سری بزنید ...
در انتظار دیدار روی ماه دوست ثانیه ها را میشمارم

قاصدک چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:09 ب.ظ http://payizan.blogsky.com

سلام عزیزم
حلول ماه مبارک رمضان رو به تو خانواده نازنینت تبریک میگم
یادت نره منو هم دعا کن
خوش باشی

مجید چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:08 ب.ظ http://firstloves.persianblog.com

سلام شباهنگ جان.. خوشهالم که سر حالی و به قول معروف کیفت کوکه..!!!! من نمی دونم چه نظری در مورد نوشته هات بدو (دروغ چرا ...) اما شعر پایانی قشنگ بود (چشمک) و ...... همیشه سبز باشید

هیچکس چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.hichkas-ptl.blogsky.com

سلام
نماز روزه‌ها قبول شباهنگ عزیز.
بند ۱: من بی‌خبرم چون نرسیدم پست قبلیتو بخونم
بند ۲: کارشون درسته!
بند ۳: نتوانم که ببینم (چون نتم قاط زده)
بند ۴: Face Reading تا حدودی دانم ولی اونی که تو نوشتی (فیزیو نمی‌دونم چی‌چی) نه P:
بند ۵: رمضان خوبی برات آرزو می‌کنم. ما رو هم در یاد داشته باش هنگاهی که به «او» می‌اندیشی.
پیروز باشی.

حاج حمید پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:50 ق.ظ http://weblog.hajhamid.com

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما. فرا رسیدن بهار قرآن و دعا . ستاره باران سپهر ولا . و شکوه میهمانی خدا بر مناجاتیان ارض و سما و تشنگان کوثر بقا . منتظران منتقم آل عبا و شیفتگان خامس اهل کسا و شما دوست بزرگوار بشارت و تهنیت باد. ... التماس دعا

مازیار پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:23 ب.ظ http://future2010.blogsky.com

سلام مجدد ...
دوست من شما لینک شدید .
موفق و پیروز باشید.
خوشحالم از این که دوست خوبی چون شما رو یافتم

نیوشای سخن جمعه 15 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:46 ب.ظ http://niushasokhan.blogsky.com

اخلاق بزرگان از طرز رفتارشان با کوچکان معلوم می شود

درود هم نفسم
بانو شرمنده میکنین
راستی خانم خیلی خوب دیگه به شماره می نویسین آفرین و صد آفرین به شما خوشحالم
شباهنگم
یک جمله از یک دوست نه چندان دوست ۱۲ ساله که توی ذهنم هست و چون زیباست براتون می نویسم
می بخشد و گذشت می‌کند تا بلکه انسان باشد
وقتی که پای گذشت به میون میاد اثر خشونت چهر‌ه‌‌ها ... اثر نامطلوبی کلمات ... اثر ناخوشایندی رفتارها از بین میره
عزیزم٬ فرشته‌ها دلی به زلالی آینه دارن پس گذشت میکنن

فرشته‌ی مهر بانوی آسمونه در پناه معبد عشق همیشه و مانا

فرامرز جمعه 15 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:46 ب.ظ http://faramarzjoon.blogsky.com

سلام شباهنگ عزیز ..خواهر خوبم ممنونم از اینکه به کلبه تنهایی من سری می زنس و با نظراتت خوشحالم می کنی ...یادم نیست چه خواندم ..یادم رفت چه گفتم ..اما خوب می دانم ما آدمها گاهی به نعره هایمان طعم بوسه می دهیم ..شاد باشی گل خانوم مطلبت رو کامل خوندم

پارسا شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:57 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام شباهنگ عزیز
مثل همیشه زیبا نوشته بودی. و نکات جالب و قابل تاملی توش بود. شعر اخرشم بد جوری به دلم نشست.
روذه هاتون قبول حق.

عارف ( حسین ) یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:19 ب.ظ http://abrak.parsiblog.com

سلام دوست عزیز . نماز و روزه هات قبول باشه . مصاحبه قبول شدی ؟ چهره شناسی می خوای چکار . دل شنای باش . دل شناس . موفق و همیشه خندون باشی

یاسمن یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:38 ب.ظ http://moeod7.blogfa.com

سلام...شباهنگ عزیز...یک دنیا التماس دعا دارم...تو خونه ی جدید لیتکتون کردم...البته با اجازه...روزهایی پر از زیبایی براتون آرزو دارم

پریدخت دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:30 ق.ظ http://pary.blogsky.com

سلام شباهنگ جونم

یک)
خواهش می کنم ٬ قابل شمارو نداشت . خوشحالم که مورد قبول بوده

دو )
ما هم همون دوربراییم ! یه کم بیشتر بگردی ما را می یابی !!!!!!!!

سه )
جالب بود . مرسی

چهار )
خب این مورد - چهره شناسی - هم نسبیه
ولی موارد صحیحش بیشتر اتفاق میوفته

پنج )
منم امیدوارم

نخل تنهای جنوب دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:33 ق.ظ http://neihamboon.blogsky.com

سلام شباهنگ جون
خوبی؟
بعضی وقتها میخوام بیام برات کامنت بذارم
ولی وقتی میام اینجا نمیدونم چرا یادم میره چی میخواستم
بنویسم!
نمیدونم!
موفق باشی دوست خوبم
بای
ایمان

*پرنسس* دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

سلام سرخ من به تو آرامترین آهنگ شبانه

امید دارم که خوب باشی و دیرکردهایم را بر بزرگی خودت بر من ببخشایی
خود میدانی که چقدر گرفتار روزمرگیهایم هستم اما دلیلی نخواهد شد که تو بهترین را فراموش کنم

مثل اینکه بیماری بزرگ مرد عادیمان مسری بوده که تو نیز
یک دو سه چهار را شروع کرده ای
میدانم که شمارشها بالا خواهد رفت و آرزومندم در هر ثانیه شان لبخند تورا بینم

نامه هم برایم ندادی ای مهربان .. شاید لیاقت من تنها در این نوشتارهای کوتاه است نه بر نامه زیبای تو
پس لطف بفرما و دگر بار ادرس پستی ات را برایم بگذار
ممنون میشوم .. البته اگر صلاح دانستی

برای من و دنیایم هم در این ماه در میان خلوقتهای شبانه ات التماس دعا
زیبای کوچکت را هم ببوس و بگو دوستش دارم
با احترام * یاس سفید *

عقیق چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:27 ق.ظ http://aghegh.persianblog.com

سلام به بزم عاشقانش راه بردیم باشد که دل سوخته پیش کشی را بپذیرد...شاد و توانا :)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:24 ب.ظ


:)


And

you

too

...

مسیح یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:03 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com/

سلام

خانوم اجازه ؟؟!!!

نمی خواین آپدیت کنین ؟؟

...

سربلند باشی

سعید یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:32 ق.ظ http://nale.persianblog.com/

سلام و عرض ادب به شباهنگ مهربون

در این ایام زیبای خدا التماس دعا داریم.

نخل تنهای جنوب دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:02 ق.ظ http://neihamboon.blogsky.com

سلام شباهنگ جون
خوبی؟
آپ نمیکنی؟

رضا دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:22 ب.ظ http://MARMOLAK7.PERSIANBLOG.COM

سلام /ممنون از حضور مهربونتون /ایام لیالی قدر وشبهای دعا و احیاء نزدیکه حقیر را فراموش نکنید/راستی به روزم وقت کردید کلبه حقیر را معطر ونورانی کنید

مازیار دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:25 ب.ظ http://future2010.blogsky.com

سلام...
دلخوریم خیلی زیاد
چرا آپ نمی کنی
بعدش هم
چرا آپ نمیکنی
میگن رسیدن به وبلاگ از نون شب هم واجب تره
متظره آپ هستیم
در ضمن لینک هم یادت نره
زود باش پسر تنبلی رو بذار کنار

آقا معلم دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:41 ب.ظ http://mualem.blogfa.com/

سلام شباهنگ
اگه بیای به وبلاگم مطمئنم منو شناسایی می کنی اما خواهش می کنم تو کامنتی که می زاری منو لو نده
فقط بیا دارم به قول یکی از بچه ها کتاب جلال آل احمد می نویسم!
البته تو وبلاگ خاطرات و مشکلات مدرسه و جایی که من امسال تدریس می کنم
می دونم که خودت هم مثل منی.......
ساغرت رو ببوس

غریبه چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:36 ق.ظ http://myonlyseat.blogsky.com/

سلام بر ملودیه زندگی
خوشحالم از اینکه عمرم اینقدر کفاف داد تا بتونم کامنت مورد نظرم رو در وبلاگ شما بگذارم (:
تو این چند روزه ، به نکته ی جالبی در مورد خودم پی بردم (!) فهمیدم که نمیتونم همیشه و در هر حالی که هستم ، برای همه ی دوستان کامنت بگذارم . راستش برای ایجاد ارتباط با بعضی از شما بزرگواران ، نیاز مبرمی به پالایش روح احساس میشه . نوشتن هر چیزی ، برای هر کسی ، اونم به وسیله هیچکسی مثل غریبه ، امکان پذیر نیست !!! ( البته یه موقع تصور نکنید که منظورم از هیچکس ، پسر عمو محمد بود ، نه ؛ «هیچکس» رو برای آهنگ جمله آوردم )
از اینکه دیدم پرنسس عزیز ، شما رو به نام « آرامترین آهنگ شبانه » خطاب کرده ، خیلی خوشحال شدم . نمیدونم چرا یکدفعه از حسی که در این لقب وجود داره ، اینقدر خوشم آمد (!) خلاصه که خیلی جالب بود ...

غریبه چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:38 ق.ظ

به قول محمد : و اما بعد ...
1 - به دلیل عدم اطلاع کافی در مورد گذشته ، از اظهار نظر در این باره ، خودداری میکنم .
2 - با کمال بی ادبی و پررویی یک سوال ازتون میپرسم « اگر دوست داشتید ، جواب بدید » : شما در حال حاضر ، ساکن کدام خطه از این کره ی خاکی هستید ؟ ( پررویی که شاخ و دم نداره !!! )
3 - این انتخابه که جای ستایش داره ، نه اون انتخابی که من کردم (!) جدا که زیبا ، دیدنی و از همه مهم تر ، آموزنده بود . از اینکه این اثر بی نظیر رو در اختیار من و سایر دوستان گذاشتید ، خیلی خیلی متشکرم .
4 - با توجه به تجربیاتی که در دنیای حقیقی و با ارزش تر از اون ، در دنیای مجازی کسب کردم . با کمال اطمینان میتونم بهتون بگم که تمام انسانها و حتی تمام مخلوقات خدا ، به صورت فطری ، مطالبی رو راجع به چهره شناسی میدونند . اما یه مشکل اساسی در مورد انسان وجود داره ، اونم اینه که نسبت به این حسمون (!) خیلی به ندرت مشکوک میشیم . درست خوندید ، گفتم : "حس" چون به نظر من ، بیشترین شناخت انسانها از هم ، بر حسب حسی که نسبت به هم دارن شکل میگیره . این مطلب یک حسن خوبی داره و یک حسن بدی (!) ؛ حسن خوبیش در اینه که احساسات ، بسیار انعطاف پذیر و حساس هستند و این موضوع در شکافتن شخصیت دیگران ، کمک شایان توجهی میکنه .

غریبه چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:39 ق.ظ

حسن بدیش هم اینه که احساسات ، همیشه صادق نیستند . البته منظورم این نیست که بهمون دروغ میگن ، نه ... به هیچ وجه ، چون این ماییم که گاهی حتی با دیدن واقعیات ، به خودمون دروغ میگیم ؛ منظورم این بود که احساسات همیشه تمام حقایق رو نشان نمیدن و همین محدود بودن زاویه دید ، بزرگترین ایراد شناخت های بشریست ... « خوب دیگه کافیه ... دوباره ترمز بریدم (: »
5 - و همچنین ...
فقط قبل از اینکه شرم رو از سر با سرسعادت وبلاگ شما کم کنم ، دوست دارم سوالی که چند وقتیست روی قلبم سنگینی میکنه رو ازتون بپرسم « البته در مورد جواب دادن به این سوال هم ، مثل سوال پیش ، صاحب اختیارید . از اینکه هنوز محدوده ی خودم رو در این وبلاگ نمیدونم و احتمالا سوالاتی بیش از حد و حدود خودم میپرسم ، پوزش فراوان می طلبم » :
شما در مورد موضوع تقدیر الهی و رابطش با تصمیمات ما « همون که در کامنت تون نوشته بودید » به چه نتیجه ای رسیدید ؟
فکر کنم با توجه به اینکه تازه شروع کردم ، زیادی حرف زدم . خیلی عذر میخوام . ببخشید ...
یا حق

مازیار پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ب.ظ http://future2010.blogsky.com

سلام ...
نمی خوای آپ کنی
منتظریم

یاسمن پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:52 ب.ظ http://moeod7.blogfa.com

سلام...ممنون از بابت لینک...امیدوارم دوست خوبی باشم...واما تو خونه ی کوچیکم منتظرتون هستم...واما توی این شبا دوست کوچیکتونو از یاد نبرین...در ضمن منتظر مطلب جدیدتون هم هستم...

بهمن جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ق.ظ


Salam
ishalla ke hale shoma khob bashe
shoma goftin kasi az "chere shenasi" etlaaee dare
bande dar in zamine be tore jeddi tahghigh va motalee mikonam
khastin sari be in site bezanin:
www.niksalehi.com
(bakhshe chere shenasi)
Shoma ham matlabi(site) dar nazar dashtin,khosh hal misham ke etella bedin.
Har ja hasti hamishe khosh bashi.

سلام
خوبم شکر خدا.
بله خیلی دوست دارم در این رابطه بدونم ولی خب فکر نمیکنید گاهی وقتا این علم هم دچار خطا بشه. ؟؟
به هر حال از راهنماییهاتون بسیار ممنونم. چشم. در اسرع وقت اگه منبع مفیدی به چشمم خورد براتون ارسال میکنم.
پاینده باشی و سرفراز

*پرنسس* جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:55 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

اپ نمیکنی؟



* برای خلوص تنها اخلاص را باید *

«« بسی گفتند: ــ « دل از عشق برگیر!
که نیرنگ است و افسون است و جادوست! »
ولی ما دل به او بستیم و دیدیم
که او زهرست اما ... نوشداروست!

چه غم دارم که این زهر تب آلود
تنم را در جدایی میگدازد
از آن شادم که در هنگامه ی درد
غمی شیرین دلم را مینوازد.

اگر مرگم به نامردی نگیرد:
مرا مهر تو در دل جاودانیست
وگر عمرم به ناکامی سرآید
تو را دارم ... که مرگم زندگانی ست »»
.. با احترام ــ تکه ای از فریدون مشیری ..

ایزدی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:04 ب.ظ http://moghan.blogfa.com

سلام شباهنگ خانوم.چرا دیگه حالی از ما نمی پرسی ؟ چیزی شده ؟

لامپا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام
دلم نیومد تشکر نکرده بزارم برم .مطلبی که گذاشتید عالی بود احساس می کنم یه دریچه تازه از زندگی به روم باز شده و این رو مدیون شما هستم .
خیلی ممنونم.

سلام
ممنونم. لطف دارید. قابلی نداشت.شاید بهتره گفت زاویه نگاهتون عالی دیده :)
میتونم بپرسم کدوم مطلب رو مفرمایید؟
اگه منظورتون بند دومه٬ که خودم هم چنین برداشتی از بار مطالبش داشتم.
به هر حال خوشحالم که مفید بوده.

پاینده باشی و سرفراز

مهسا چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:42 ب.ظ

درود
قبل از هر چیزی باید بپرسم پرستار؟بیمارستان؟یعنی من درست میبینم؟؟؟
اونجا چه خبره؟؟؟



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد