شمیم یاس

سلام

 ...باز آمدم باز آمدم
. به رسم همیشه این نیز گذشت
خوب بود. راستش مدتها بود نیاز به چنین سفری داشتم. به هر حال با دعای خیر همتون با
 ...انرژی و دست پر برگشتم . البته نه زیاد
چقدر دلم هوای نوشتن کرده بود. خوشبختانه تو این مدت ٬ دوستان فرصت نشستن گرد و خاک رو  این دفتر ندادند . از همتون ممنونم
و اما تبریک. تبریک میلاد یاس:

                                       

                                ای سرو ناز حسن که خوش میروی به ناز
                                 عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز

                                         
دارم فکر میکنم این روزا تو ایران چه خبره؟ چقد جشن و عروسی به یمن این میلاد. خوش به حالتون. جای منو هم سبز نگهدارید.

و اما اینجا. هوای غربت سرد سرده.
...پاییز  اومد . مهر و هزار خاطره. یادته « تابستان خود را چگونه گذراندید؟ »یادش به خیر
طلا خانوم بار سفر بست و رفت. رفت تا حالا کی بیاد شاید ۴ ماه بعد شاید هم ۶ ماه. نمیدونم. فقط میتونم بگم با دیدن طلوعش هر روز نفس میگرفتم و انرژی بهم میداد. باز هم آسمون
   ....خاکستری. بارون؟ تا دلتون بخواد. اسم بارون که میاد دیگه  
نمیدونم  شاید بشه گفت هر وقت خواستم بتونم ازش بخوام برگرده. نمیشه ؟؟فکر کنم بشه  . میگید نه٬ یه بار امتحان کنید مثل امروز من.


پاینده باشید و در پناه حضرت دوست
 

...شاید وقتی دیگر

....
میرم سفر.  همین نزدیکیها. ....
 





پاینده باشید و در پناه حضرت دوست