میلاد مبارک

 

سلام

 

بهمن

ماه میلاده

تولدای آسمونی توی این ماه کم نیستن

و در این بین

چهارم بهمن جایگاه ویژه ای داره

گذشته از سایر مناسبتایی که این روزو ویژه می کنه

این روز

سالگرد تولد وبلاگ حدیث دل هم هست

دو سال قبل

در دل زمستون

معلمی آسمونی

دست به آفرینش این مجموعه زد برای بیان احادیث دلش

دو سالی که از اون تاریخ گذشته

دو سال تقریبا پر فراز و نشیب بوده

شادی ها و غمهای زیادی در این دو سال تجربه شده

اما مهمترین موضوعی که شیرینی این تجربه ها رو

در کام دوستان صاحب این دلکده رقیق می کنه

غیبت نسبتا طولانی مدت صابخونس

 

اصلا دلم راضی نمی شد که دوباره جسارت کنم و اینجا چیزی بنویسم

اصلا دوست نداشتم که این همه مدت این وبلاگ آسمونی رو خالی ببینم

اما چه کنم که فعلا از صابخونه ی اصلی خبری نیست و

این بارم قرعه ی فال به نام این سرایدار حقیر عادی زده شده

 

مطمئنا این وبلاگ از ذهن و دل دوستدارانش و

و دوستان صابخونش

پاک شدنی نیست

هر چند که دوری از نوشته های خانم معلم وبلاگ نویسمونم

کار ساده ای نیست

 

...

 

خب

یه اعتراف بکنم

از اینجا به بعدشو یه چیزای دیگه نوشته بودم

اما وقتی اومدم برای انجام وظیفه

با پست قبلی

و خبر خوش دوست بزرگوارمون عقیق عزیز روبه روشدم

 

:)

 

میلاد این نوگل بوستان محبت رو

به پدر و مادر بزرگوارش

و به همه ی دوستان و دوستدارانشون تبریک عرض می کنم و

برای شباهنگ عزیز و مسافر آسمونی تازه از راه رسیدش

آرزوی صحت و سلامت توام با  آرامش و شادی می کنم

 

خانم معلم

همیشه به یادت هستیم

امضا :

به کامنتدونی مراجعه شود !!!

 

 

سربلند بمونیم و ایرونی

 

 

پیدایش یک ستاره...

هو المحبوب

 ۴شنبه

  ۲۷ /دی /۸۵

۷/ ژانویه/۲۰۰۷

۲۷/ ذی الجح/۱۴۲۷

آسمان در تصاحب ملائک هلهله گو

کهکشان در رقص و نور افشانی

صله ای از نور

دلبر آسمانی، یار یکتای بی تای بی همتا یک گل دیگر به گلستان  شباهنگ بانو تقدیم کرد.

ثنا،غنچه گل نو شکفته ء بوستان شباهنگ بانو

قدمش مبارک

 امید که تحت عنایات و تو جهات الهی انسانی شایسته و فرهیخته و بانویی با تقوار و با وقار شود.

عقیق

 

 nogole taze shekofte