تذکره بهار

 

 مهربانا!چگونه می‌توانم دعوت تو را که به‌سوی خود فرا‌ می‌خوانی‌ام نپذیرم؟ چگونه می‌توانم خودم را از تو مخفی کنم و برای آشتی دوباره با تو به انتظار روزهای آینده و نیامده بنشینم. تو که از خود من به من نزدیک‌تر و آشناتری.

 نازنین یار! می‌دانم که همواره درهای بخشایش بی‌کرانت به‌سوی دل‌های ما آدمیان گشوده است و فرشتگان مقربت به پیشواز کسانی می‌آیند که غرور انسانی‌شان را به فراموشی می‌سپارند تا دوباره تو را و وجود بی‌مثالت را پیدا کنند و در تو و با تو به آرامشی جاودانه برسند. به چه چیز این زمین خاکی و آدم‌های رنگارنگ آن می‌توان اعتماد کرد، که هر چیزی در هر لحظه به رنگ و شکلی نا‌آشنا و غریب تغییر صورت می‌دهد و سیرت‌ها در هاله‌ای از شک و تردید باقی می‌مانند. اینگونه می‌شود که سیرت‌های واقعی‌مان به فراموشی سپرده می شوند و صورت هایمان می شود نشانه انسان بودنم.معبودا آسمان دلم را پیوسته با عطر حضورت مصفا کن.

۱): خوش آمد بهار

درین صبح فرخنده تابناک
که از زندگی دم زند جان خاک
بیا با دل و جان پاک ؛ همه لحظه ها را به شادی سپار
نوایی هم آهنگ یاران برآر. خوش آمد بهار!

میگن اونورا بهار اومده ؟؟!ما که ندیدمیش هنوز. در هر حال عوض ما هم ارادت و سلام ویژه ا ی  برسونید. هر سال دلمون خوش بود به سبزی و هوای بهاری که یه کم عید و سال نو رو حس کنیم که ظاهرا میسر نی شود.یحتمل٬ اون چلچله ای هم که حکایت تو دو پست قبل رفت٬ راهشو گم کرده بود و اشتباهی اومد  در هر حال اینه حال و روز این جزیره سحر آمیز و این عکس هم اندر احوال سنبل به بار نشسته امسال . با دیدن این عکس که همین امروز انداختم فکر میکنید امیدی هست ؟؟؟

سنبل 85

۲): برنامه هایی که بعضا از بی بی سی چهار و خصوصا طی هفته گذشته توسط John Snow مستقیما از ایران پخش میشد رو دیدید؟ یعنی ایران ما و ایرانی ها اینطور در وصف بگنجند؟؟؟!!!

۳): پیشاپیش : سال نو مبارک و ایام به کام.

پاینده باشید و در پناه حضرت دوست

دنیا

ای پادشه خوبان! داد از غم تنهایی

....

چه شیرین است وقتی سینه ها از مهر آکنده است

چه شیرین است وقتی آفتاب دوستی در آسمان دهر تابیده است

چه شیرین است وقتی زندگی خالی ز نیرنگ است

یک): چقد اوضاع دنیا یهو به هم ریخته. میگن از ما آدماست!!!

دو):حتما خیلی از شما عزیزان !به لینک پتیشن  لوگوی نوروزی گوگل رفتید و شاید هم خیلیا امضا کرده باشید. میتونم بپرسم فکر میکنید می ارزه که این همه منت کشی کنیم و آخرش لوگوی مورد نظر فقط در صفحه فارسی گوگل ظاهر بشه؟؟ مگه غیر از اینه که میخوایم فرهنگمون رو به جهان معرفی کنیم و به نمایش بذاریم؟ ببخشید ٬ خب یه جورایی با این قضیه کنار نیومدم. اگه کسی راهنماییم کنه ممنون میشم.

سه):آقای «ایروینگ »میاد واسه تکذیب «هلوکاست» محکوم میشه و سه سال  حبس میبندن براش اونوقت ایروینگهایی که اومدن و از هلوکاستها فجیعتر در تاریخ و فرهنگمون و شریعتمون رو تکذیب کردن چه حکمی دارن ؟؟!!

چهار): آرزو میکنم که کنکوریهای عزیز هم امروز و فردا  سربلند و با دلی شاد از آزمون کارشناسی ارشد٬ فارغ بشن. 

دلم میخواست سقف معبد هستی فرو می ریخت
پلیدی ها و زشتی ها به زیر خاک می ماندند
بهاری جاودان آغوش وا میکرد
جهان در موجی از زیبایی

 و خوبی شنا میکرد !
بهشت عشق میخندید
به روی اسمان ابی ارام

                                 مگو :"ااین آرزو خام است

                                    مگو:"روح بشر همواره سرگردان و ناکام است "
          اگر این کهکشان از هم نمیپاشد
              و گر این آسمان در هم نمی ریزد
                بیا تا ما :"فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم ."
 
          به شادی :"گل بر افشانیم و می در ساغراندازیم.

                                                                   *****

 پاینده باشید و در پناه حضرت دوست