آرامش

برف نو! برف نو! سلام، سلام
بنشین، خوش نشسته‌ای بر بام

پاکی آوردی ای امید سپید...

این روزا و تماشای رقص دونه های برف تو آسمون منو یاد زلال بودن بودن میندازه. یاد سفید بودن به سفیدی اسمون. بعد یه روز پر مشغله و یه ذهن خط خطی که از صبح به  غرغر راننده با مسافرا که سر یه سکه پول بی ارزش کل کل راه میندازه و درد دل آدمای اطرافت که مدام از صبح علی الطلوع کاسه چه کنم به دست میگیرن و یه بند فقط از گرفتاریهای پیش نیومدشون مینالن، و بعد مشغله های کاری روزمره ؛میدونی چی میچسبه ؟ اینکه فقط واسه یه دقیقه رو به آسمون کنی و با تمام وجودت بارش این دونه های قشنگ و سفیدو نظاره کنی و با تمام وجودت لمسشون کنی. اونوقته که تموم خستگی از تنت میره و اروم میشی.میگی نه؟ امتحان کن.

به یکی از دانش آموزام گفتم. فرداش اومده گفته خانم اجازه فکر کنم امتحانمو بد شدم. علتشو میپرسم میگه: آخه شما که گفتید ، رفتم اونقد زل زدم به آسمون بهم چسبید که از درسم غافل شدم. دیدید حالا؟؟!!!

                                                    **********

 اینجا دنیای عجیبی در حال گردش است و من در این دنیای عجیب تنها یک چیز را خوب فهمیدم که در این دنیا بی آب هم شاید بشود زیست ، بی نفس هم شاید اما بی صبر هرگز ...

                                                  **********

 

                                             می‌رسد با بانگ صبح از سوی او
                                                   آن نسیم جانفزای کوی او
                                                 گر دل من بی‌‌قراری می‌کند
                                                 او بهارست و بهاری می کند 

 

پاینده باشید و در پناه حضرت دوست

 

نظرات 8 + ارسال نظر
پریدخت دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ق.ظ http://pary.blogsky.com

سلاااااااااااااااام
همنفس عزیز

چه آرامشی داره اول صبحی بیای به حدیث دل
و از دونه های سپید برف که همچنان پاکی و سپیدیشون رو بی دریغ به دنیای پر زرق و برق امروزی می بخشن
بخونی
....
در اخرین لحظه دیدار به
چشمانت نگاه کردم و
گفتم بدان اسمان قلبم
با تو یا بی تو بهاری ست
...
خوش اومدی خانوم گل
درواقع
خوش بازگشتی
همیشه شاد و پیروز باشی .

نخل تنهای جنوب دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ http://neihamboon.blogsky.com

سلام شباهنگ جان
خوبی دوست قدیمی
کوچولوت چطوره!
جای من حتما لپ کشی کن
شاد بای
ایمان

عقیق چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ق.ظ http://aghegh.persianblog.ir

سلام همنفس
بیا بشکن این قفس
خانومی نوشتی و ما بیخبر در یادت سیر می کنیم..
آسمون تنها پناه دیدگانیست که بر این نظر گاه که می نگرد
ویران میشود...
راستی می شود یا میشود؟
هردوش یکیه تا نگرش چه باشد!
دوست دارم یه آسمون درساتو خوب خوب بخون :))))))

مجید صادقی پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:40 ق.ظ http://firstloves.persianblog.ir

سلام شباهنگ جان ٬ منو یادته .. چند ماهه ٬ چند ساله که بی خبرم ازت .. خوبی .. خوشی ...

غریبه چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام بر ملودیه زندگی من !!

خوبی شباهنگ جان ؟! کوچولوها چطورن ؟؟ دماغ شون چاق هست یا نه :))

آبجی بزرگه ٬ برف هام تموم شد و صبر ما هم دیگه داره ته میکشه .. اما تو هنوزنیومدی عزیزم .. با خودت نمیگی که این شاگردان روزگار مجازیت هم نیاز به آموزش دارن ! یه سری هم به این کودکان نوپات بزن .. از جوونیت خیر ببینی ننه :))

و در پایان :
گویند که سنگ نرم شود در مقام صبر
آری شود ولیکن به خون جگر شود !!

یا حق

سروناز شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام شباهنگ جون خوبی
برفو هنوز ندیدم اما زیر بارون زیاد رفتم. لذتشو چشیدم.
چه دانش آموز با مزه ای
معلم منم میشی؟؟؟؟
دلم برات تنگ شده
امضا:
خواهر کوچولو

مسیح سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com/

سلام خانوم معلم عزیز

تعجب می کنم که چرا برای این پست کامنت نذاشتم !!

:)

بهار مبارک

بهترین آرزوهای پاک برای تو و خانواده ی بزرگوارت

سربلند بمونی و ایرونی

غریبه شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام آبجی ملودی جان جان جان !!

هر چند که تو وبلاگم یه جورایی عید رو بهت تبریک گفته بودم اما بر خودم لازم و صد البته واجب دونستم که شخصا هم خدمت برسم و دوباره عید رو بهت تبریک بگم ..

آبجی گل خیلی ساکتی ! حالت خوبه ؟ خواهر زاده هام چطورن .. حاله آقاتون خوبه ؟ من رو از حال و احوالت بی خبر نذار آبجی .. بسی نگرانتم !!

ممنونم ..
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد