سر آغاز

 

با نام و یاد  خدا آغاز میکنم دفتر دل را. امید آن دارم که  یاری شما همنفسان مشوق من در این راه باشد.
 

دل به دریا بزنیم آسمان چشم به راه منو توست٬ تا نفس باقی هست نفسی تازه کنیم

همنفس شو با من. عاشقی نیست مگر همنفسی. حس اول عشق است!!

زندگانی بی عشق ادعائیست فقط! فرصت از دست مده. همنفس شو با من.

سر به کوی ابدیت بزنیم . اسمان چشم به راه منو توست  ..          

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:42 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

نیوشای سخن دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:31 ق.ظ http://www.niushasokhan.blogsky.com

عزیز همیشه مهربانم٬ همنفس صمیمی٬ بانوی آسمونی درود. عزیز هم آوا و هم نوا میلاد دلنوشته‌هاتون رو تبریک عرض میکنم و امیدوارم در این راه ثابت قدم و پر هنر آیین باشین و چون همیشه سرشار از لطافت و احساسی ناب٬ گام به گام در مسیر زیبایی ها قدم بردارید. چرا که به گویش شما: «سر به کوی ابدیت بزنیم آسمان چشم به راه من و توست».

حاج حمید سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:55 ق.ظ http://weblog.hajhamid.com

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دوست عزیز. در ابتدا ورود شما را در جمع وبلاگ نویسان گرامی میدارم و امیدوارم بتوانید با استعانت از ایزد منان و مدد جستن از انفاس حضرات ائمه هدی (ع) با قلم و حضور خود در نشر فرهنگ غنی اسلامی و در مسیر الله حرکت نمائید و مطالبتان منشا خیر گردد. همچنین از این که محبت فرمودید و به کلبه محقر ما سر زدید بی نهایت سپاسگزارم. امیدوارم مفید به فایده بوده باشد. باز هم منتظر حضور سبز و صمیمی شما هستم.. خدا نگهدار التماس دعا .. حاج حمید

سینا جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:11 ب.ظ

صدایم
سلامی است
از هوای سبز دشت محبت
به تو
به تو که صداقت زلال جویباران را میشناسی
به تو که شور و احساس پروانه ها را میستایی
سلامم را پذیرا باش

مسیح چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:16 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

:)

بعضی چیزا واقعا جالب و عجیب به نظر می رسن

در حالی که می تونن خیلی عادی باشن

یه چیزی رو می دونی ؟

تا حالا نمی دونستم روز تولد وبلاگت چه روزیه

همنفس تو با همنفس من یه روز به دنیا به دنیا اومدن

یه روز فرخنده

روز میلاد عسل چشم

روز میلاد حدیث دل

...

:)

سربلند بمونی و ایرونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد