میلاد دو همنفس

 

برای آنکه چراغ این خانه را روشن کرد:

                                                                                        

                                                   

 

یک)  ستاره ای بدرخشید و ماه  مجلس شد 

 

   دل رمیده ما را رفیق و مونس شد

     ....

هر چند که هر چقد در توصیف قشنگی مرام و شخصیتت که تو دلمه ٬ بگم کمه.  همیشه محبوب قلبمی و روزت یه روز دوست داشتنیه برام . روزی که یه بهونه قشنگ شد برای  تولد زیباترینهام در زندگی. این عید رو به همه دوستدارانش تبریک میگم .

 

دو) دل به دریا بزنیم. آسمان چشم به راه منو توست

 

 

                                    * روز میلادت مبارک حدیث دل*

 

یادته؟ درست یکسال از اون تاریخ میگذره. همین موقعها بود که  دنبال یه اسم  دوست داشتنی بودم برات. مثل مادری که پی اسم واسه فرزندش میگرده. اولش خواستم باشی ستاره. میدونی؟ میخواستم یه ستاره بشی تو آسمون همه دلها. ولی دیدم نمیشه....

بگذریم. خلاصه شدی همنفس. یه همنفس واسه تموم لحظه های دلتنگی و شادی. یه دفترپر از حدیث دل که تو موسم دی و بهمن تو دل شباهنگ جوونه زد.

من بودم و نیوشای سخن. خواستیم همگام بشیم ولی شیطنتهای کنجکاوانه من مجالی برای این میلاد همزمان نذاشت. از این هم میگذریم.  جا داره که همینجا از نیوشای عزیزم ،خاتون مهر و عشق،  همنفس همیشگیم تشکر کنم که با حوصله و مهربونی  نیوشای حرفای این دل شد و تو انتخاب اسم این سرزمین کلی کمکم کرد. یادش بخیر . یاد اون کل کل کردنها و از دست رفتن اون اسمای قشنگ و مسما.

  

و اما تو این یکسال خیلی چیزا از خیلیا یاد گرفتیم. یادته. اول از همه با کی آشنا شدی؟ با ستاره قطبی، معلم مهربون و آرومی که با حوصله،راه و رسم وبلاگ نویسی رو یادم داد. با تشویق او، جون گرفتی. از اونجابا. پرستو،  گل همیشه عاشق، یه مهربون دوست داشتنی و بعد یوکابد خوب و  نازنین  و از اونجا با  وبلاگ عادی، مهربون پاک و  صبور و دوست داشتنی سرزمین وبلاگها آشنا شدیم و کم کم پا به سرزمین  آسمونی و صمیمی وبلاگهای دیگه گذاشتیم و با مهربونای دیگه اشنا شدیم از جمله: سهیک( آخرین ترانه باران)٬ سعید( یاد ایام)٬ حاج حمید٬ پریدخت ( واگویه ها)٬ محمد( هیچکس)٬ غریبه قریب (نیمکت تنهایی من )٬عقیق ( بشنو از نی)٬ فرامرز( منم و یه دنیا تنها)٬حسین( نمیدونم شاید) ٬ یاسمن٬ ایمان( نخل تنهای جنوب)٬ مجید٬ مسعود( من خودم و مسعود) و یار همیشگی این سرزمین مهدی عزیز که همیشه منو تو رو با نظرات و راهنماییهاشون مورد لطف قرار دادن و خیلی از عزیزان دیگه که شاید با بردن اسمشون این صفحه کم بیاد.... همشونو دوست دارم.

 

 با یه دنیا  حرفهای ناگفته روبرو شدیم و از خیلیاشون درس گرفتیم. بعضی وقتا باهاشون خندیدیم و بعضا باهاشون اشک از چشمامون جاری شد. هیچ وقت این لحظه ها با چیزی عوض نمیکنم. هر چند که هنوز تا بلاگر شدن راه  درازی در پیش دارم لیکن همینکه جایی دارم تا بتونم گاها حرفایی که تو این دل انبار میشه رو به قلم بکشم و از خیلیا که محبت دارن راهنمایی بخوام برام کفایت میکنه. صمیمانه از همتون ممنونم که همیشه با نظرات و پیشنهاداتتون راهنماییم کردید.

سه) عزیزکم. دلبرکم ٬ میوه باغ زندگی من و بابا! روز میلادت مبارک. تولدت یه نسیم دل انگیز شد به باغ زندگیمون. از خدا به خاطرلیاقت داشتنت سپاسگزارم.

                                            

                                    **********************

پاینده باشید و در پناه حضرت دوست

نظرات 25 + ارسال نظر
من خودم و مسعود جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:41 ق.ظ http://3tadoost.blogsky.com

به سلامتی ایشالا

چرا زودتر نگفتین هدیه بفرستم ؟! D:

soroor جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:02 ق.ظ

Man ham salrooze tavalode ghoncheye gol baghe zendegito tabrik migam va omidvaram hamishe posht o panahesh bashi.Salame mano be hamasaret beresoon

Daste ali yaret

نیوشای سخن جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:56 ق.ظ http://niushasokhan.blogsky.com

معنی عشق در آن دوره سرابی می‌بود
گاهی از دیدن یک حادثه می ترسیدیم
من نمیدانستم آب اگر خسته شود مرداب است
آنزمان هیچ نمیدانستم
تا که او آمد و آگاهم کرد

اومدی نازنین و چه خوش خرامیدی و چه امیدوار لحظه‌ها رو ساختی
اومدی نازنین٬‌ اومدی و از ستاره‌های باغ امید دشت این آسمونو نور بارون کردی
اومدی نازنین
اومدی هم نفس
اومدی و سبد سبد گل یاس هدیه دادی
اومدی نازنین
اومدی دامن دامن گل محمدی سر راه همراهان گذاشتی
اومدی و یک بغل اقاقیا
یک دنیا مهر
یک دشت صفا
با زیبایی قلمتون توی این سرزمین عطر بهار رو برای تمام آسمونی‌ها به ارمغان آوردین
بانوی مهربون و دوست داشتنی
بانوی مهرم
بانوی همیشه آبی
به این دیار خوش اومدین
یک سال دیگه رو با هم گذروندیم ... چه روزهایی که امید دل هم بودیم و چه شبهایی که حدیث دل گفتیم و مرهم زخمهایی نه چندان کهنه اما عمیق شدیم
بانوی همیشه آبی
هم نفس
شباهنگ خوش نوا
ای بهترین
میلاد این سرزمین که سرانجام تمام زیبایی‌ها برای نیوشای سخن بود خجسته
و اما در مورد بند سه
دو تا سخن در گوشی به قول پرستوی عزیز یواشکی دارم برای اون دلبرک و میوه باغ زندگی ... برای اون بانویی که میخواد لحظه‌های شیرینشو در شیرینی زندگی پدر و مادر مهربونش تقسیم کنه برای اونی که یک دختر کاملا ایرونیه
برای اونیکه دل نیوشای سخن برای دیدن صورت ماهش یکباره دیگه داره ضعف میره
برای اون دو تا سخن یواشکی دارم که خودم بهشون میگم

و اما تبریک میگم به این مادر شایسته و این پدر بزرگوار که مطمئنا لایقترین‌ها برای وجود چنین گوهری بودند و هستند و خواهند بود

نازنین بانو
خوشحالم که سعادت بودن در کنارتون پس از گذشت یک سال رو دارم
هم نفسم همیشه توی قلب نیوشای سخن مانا هستین و عزیز

در پناه معبد عشق
یکبار دیگه این میلاد همیشه بهاری باد حتی تو دل این شبهای سرد

مسیح جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:49 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

:)

معنی عشق در آن دوره سرابی می‌بود
گاهی از دیدن یک حادثه می ترسیدیم
من نمیدانستم آب اگر خسته شود مرداب است
آنزمان هیچ نمیدانستم
تا که او آمد و آگاهم کرد

اومدی نازنین و چه خوش خرامیدی و چه امیدوار لحظه‌ها رو ساختی
اومدی نازنین٬‌ اومدی و از ستاره‌های باغ امید دشت این آسمونو نور بارون کردی
اومدی نازنین
اومدی هم نفس
اومدی و سبد سبد گل یاس هدیه دادی
اومدی نازنین
اومدی دامن دامن گل محمدی سر راه همراهان گذاشتی
اومدی و یک بغل اقاقیا
یک دنیا مهر
یک دشت صفا
با زیبایی قلمتون توی این سرزمین عطر بهار رو برای تمام آسمونی‌ها به ارمغان آوردین
بانوی مهربون و دوست داشتنی
بانوی مهر
بانوی همیشه آبی
به این دیار خوش اومدین
یک سال رو با هم گذروندیم ... چه روزهایی که امید دل هم بودیم و چه شبهایی که حدیث دل گفتیم و مرهم زخمهایی نه چندان کهنه اما عمیق شدیم
بانوی همیشه آبی
هم نفس
شباهنگ خوش نوا
ای بهترین
میلاد این سرزمین که سرانجام تمام زیبایی‌ها برای همه ی اونایی که روح بزرگتو شناختن بود خجسته

:)

اومده بودم یه چیزایی بنویسم
ولی دیدم انگار نیوشای سخن بزرگوار
حرفای دل منم زدن اینجا
اینه که گفتم هر چی بگی ای مسیح عادی
حرف اضافیه
چون همه ی احساستو
مو به مو
نیوشا نوشته قبلا

پس ای آموزگار
ای مکتب عشق
ای حدیث دل شباهنگ بگو
ای همنفس
ای نفس
ای همزاد عادی
ای نوشته شده توسط شباهنگ
ای آبی آسمونی خوش رنگ
تولدت مبارک

ایشالا صد سال دیگه خودم بیام و اولین تبریک رو برات بنویسم

و اما در مورد بند سه

:)

امیدوارم ثمره ی عشق پاکتون زیر سایه والدین
اون قدر سربلند زندگی کنه که
روزی مایه ی سربلندی ایران و ایرانی بشه

:)


سربلند بمونی و ایرونی


پی نوشت :
ببخشید دست خالی اومدم
کادو فعلا باشه طلبتون
بعدا جزو حسابای فی مابین ، محاسبه می کنیم
...

مهراد جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام
نمیدونم که منو یادت هست یا نه؟ نمیدونم که چقدر منو بخاطر داری؟ نمیدونم که ...
ولی یه چیز رو خوب میدونم و اونم اینه که من همیشه به یادت هستم و همیشه از خواندن نوشته هات لذت میبرم.
درسته! توی این یکسال اتفاقات زیادی افتاد . خاطرات شیرین و تلخی رو همه ما داریم.تغییراتی در زندگیمون رخ داده که بعضی از اونا ناخواسته بودن یکی از اون تغییرات ناخواسته این بود که من وبلاگ خودمو تعطیل کردم وبلاگی رو که بازدید کنندگان زیادی داشت و من تک تک اونا رو دوست داشتم و هنوزم دوستشون دارم.
ولی از همه اینا مهمتر اینه که برای آینده چه برنامه ای داریم،چه جوری میخواهیم ادامه بدیم، چقدر قشنگه که با یه تغییر شروع کنیم، با یه تغییر خوب مثلا راه اندازی یه وبلاگ دیگه، یه ارتباط جدید ، وارد شدن به یه سرزمین قشنگ دیگه ، نوشتن یه مطلب جدید و ...
اولین سالگرد تاسیس وبلاگتو اول از همه به خودت و بعد به تمام دوستداران این وبلاگ تبریک میگم و امیدوارم که شروع سال جدید برای وبلاگت موفقیت های زیادی رو به همراه داشته باشه.

حاج حمید جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ب.ظ http://weblog.hajhamid.com

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیر المومنین و الائمة علیهم السلام ... با سلام و عرض ادب و احترام /// غدیر دلدادگی و مهر ورزی بر شما و رهپویان جاده های مهتابی ولایت مبارک باد .. یا علی مدد . التماس دعا

عقیق جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:10 ب.ظ http://aghegh.persianblog.com

سلام شباهنگ عزیز،میلاد دل آهنگهای زیبات مبارک..احساست را نسبت به این صفحه درک میکنم خیلی خوب...یار تنهایی که همیشه گوشش برای شنیدن حرفات بازه و دلتو آرام میکنه....همنفس همیشه حدیث دلت جاوید و پر معنا.....باز هم مبارکه :)

حاج حمید جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:47 ب.ظ http://weblog.hajhamid.com

ساغر عزیزم . سلام ... با یک سبد پر از گل سرخ و رز و اقاقیا و . . . و زیباترین سلامها و گرمترین تبریکها تولدت رو بهت تبریک میگم . انشالله سالیان سال زنده باشی و ما سالروز تولدتو بهت تبریک بگیم . ساغر عزیزم بازم بهت میگم تولدت مبارک

حاج حمید جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:56 ب.ظ http://weblog.hajhamid.com

سلام مجدد. سالروز راه اندازی وبلاگتونو تبریک میگم . امیدوارم حدیث دل برای همیشه بر لوح دلها ابدی گرددو سالیان سال شاهد دل نوشته های زیبای شما باشیم . مستدام باشید یا علی مدد ./. التماس دعا

ایزدی جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:04 ب.ظ http://moghan.blogfa.com

سلام .به به تولد مبارک ;)

سهیک آخرین ترانه ی باران شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.tabar.blogsky.com

شباهنگ نازنین با درودی گرم .........................>>>

سالگردزایش دفتر شمارا تهنیت می گویم
امیدوارم سالیان سال هم چنان عاشقانه درراه تقسیم خنده وشادی و گاه های خوش با دوستان گام برداری.

با دسته گلی رازقی دو نوشته کوتاه ازبوبن را تقدیم شما میکنم..

هنگام درو
شاعران دروگران سکوتی به سپیدی برف اند
همان سکوتی که در عشق های ماآب میشوند
تا تلخی های روحمان را بشویند
......
آنکه آوازمی خواند
نه نامی دارد و
نه نشانی
آنکه عشق می ورزد
همه خون ها را دررگ های خود جاری می سازد

تندرستی و شادکامی و موفقیت روزافزونت راآرزومندم

مهدی شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:58 ق.ظ

به نام فاتح خیبر

سلام
تو این یک سال:

خیلی وقتها که دلم گرفته بود امدم و با کلمات قشنگی که
اینجا گذاشته بودی انقدر مست شدم و بی وزن که روح و
روانم را با ان کلمات به اسمانها بردم.

انقدر بالا که فقط من بودم و ستاره ها .
اونقدر بالا که میترسیدم ,
تنها امیدم به رفتن اون بالا محکمی کلماتت بود و هدفی که
تو جمله هایت بود

انقدر بالا که میشد ستاره چید
تا دم در بهشت
آره , باور کن ,
از لای در میشد گلها رو دید
چه درختهایی
من که اسمشون را نمیدونم .
اخه هنوز به این خوشکلی ندیده بودم
ولی کلمات میگفتند که تو اسم درختای بهشت را بلدی
به کلمات گفتم :
اخه اون از کجا بلده ؟
گفتند :
اخه اون مادره , بهشت مال اونه
نه , نه,
حسودیم نشد
خوشحال شدم که دوستم بهشتی است
از لای در بوی گلاب میومد
تو دلم گفتم خوش به حالش که مادره
کلمات گفتند:
بریم تو
من گفتم :
باشه یه موقع دیگه

اخه دوست نداشتم بفهمند
که من را راه نمیدنند..........

تولدت مبارک
امید وارم که خداوند قدرت گفتن بار دیگر این جمله را به این حقیر عنایت کند

همیشه شاد و پیروز باشید

نخل تنهای جنوب شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:52 ق.ظ http://neihamboon.blogsky.com

سلام بر بانوی بلاگ اسکای
خوبی؟
مبارکه مبارکه
چه دوستای گلی داری این دوستایی که نام بردی همه دوستای خوب منم هستن و بهشون افتخار میکنم مثل شما!
امیدوارم همیشه شاد باشی
ایمان
بای بای بای بای بای بای
این بای را جدی ...!

یوکابد شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:13 ق.ظ http://youkabed.blogsky.com

سلام دوست خوبم
وای انگار همین دیروز بود که با تو آشنا شدم یادت میاد من اشتباهی فکر کردم که تو پسری و چقدر خودت با همسرت به من خندیده بودین یکسال گذشت ............
یک : تولد این سرزمین عشق و دوستی مبارک و از خدا میخوام که سال بعد هم این افتخار رو داشته باشم که بیام و تبریک بگم .
دو : اینو دریا بانوی عزیزم برام نوشته بود که من هم در جواب بند دو پستت به تو تقدیم میکنم : که بهترین کلاس درس دنیا، کلاسی است که زیر پای پیرترین فرد دنیاست
وقتی عاشقید، عشق شما در ظاهر نیز نمایان می شود
تنها کسی که مرا در زندگی شاد می کند کسی است که به من می گوید: تو مرا شاد کردی
داشتن کودکی که در آغوش شما به خواب رفته، زیباترین حسی است که در دنیا وجود دارد
مهم نیست که زندگی تا چه حد از شما جدی بودن را انتظار دارد، همه ما احتیاج به دوستی داریم که لحظه ای با وی به دور از جدی بودن باشد
راه رفتن کنار پدرم در یک شب تابستانی در کودکی، شگفت انگیزترین چیز در بزرگسالی است
تنها اتفاقات کوچک روزانه است که زندگی را تماشایی می کند
چشم پوشی از حقایق، آنها را تغییر نمی دهد
این عشق است که زخمها را شفا می دهد نه زمان
لبخند ارزانترین راهی است که می شود با آن، نگاه را وسعت داد
می توانیم احساس را انتخاب کنیم، اما می توانیم نحوه برخورد با آنرا انتخاب کنیم
همه می خواهند روی قله کوه زندگی کنند، اما تمام شادی ها و پیشرفتها وقتی رخ می دهد که در حال بالا رفتن از کوه هستید .
سه : من هم میخوام در این جشن تولد سهیم باشم و همین جا سعادت سلامت وبهروزی از خدا برات آرزو میکنم جلال خداوند بر تو باد دوست خوبم .
خیلی برات احترام قائلم میدونستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهدی شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ب.ظ

به نام خالق گل

سلامی دوباره
با عرض معذرت از فاصله ای که بین کادوی تولد وبلاگ و کادو فرشته کوچک وبلاگ پیش امد
دو قطعه ناقابل زیر را تقدیم میکنم به فرشته کوچک همنفس

یکی از طرف عمو مهدی
یکی از طرف دایی مهدی

شاد باشی و رستگار

********************
***************
**********
*****
**
یار امدو یار امده
جشن تولد امده

از باغ بلبل امده
ساغر به دنیا امده

برکنج دل جان امده
بر سبزه سوسن امده

در اسمان ماه امده
از دشت اهو امده

غم دوره اش سر امده
ساغر به دنیا امده

گلبرگ چون فرش امده
شبنم بر ناز امده

پروانه رقصان امده
شمع بر سر جان امده

باد بر هیاهو امده
برگ بین رقصان امده

ماهی به دریا امده
موج بر سر اب امده

شوق از سر جان امده
در سینه امید امده

در فکر یاری امده
در دست گرمی امده

در دیده نوری امده
بر زندگی جان امده

در شعر وزنی امده
حجت به اخر امده

یک غنچه ای رو امده
ساغر به دنیا امده

مهدی 06.01.21
پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ

روز میلاد تو ساغر محشر و کبرا شده
اسمان روشن, درختان پر گل و آوا شده

روز میلادت به گرمی یاسمن خوشبو شده
بهر عمرت خرمنی از غنچه ها پر گل شده

سوسن و یاس و شقایق بر سر ساغر شده
بوی عطر انگیز لطفت خانه را شامل شده

ای خدایا عمر او گردان بنای بیستون
حال که جانش چنین شیرین شده

هدیه ای ناقابل اما یادبودی باشدت
این ابیاتی که از جانم به تو تقدیم شده

مهدی 06.01.21

**
*****
**********
***************
********************

عمو هندونه یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:27 ب.ظ http://hendoone.blogsky.com

به به ... دوتا تولد با هم ! یکی از یکی بهتر ....
حالا ما باید دو دستی بشکن بزنیم ! چطوری نظر بدیم ؟؟؟ !
:) کجان اونایی که به من گیر میداد و بهم میگفتن خل (البته دور ز جون شما ... زبونم لای دیوار !) بیان ببینم استادمون هم روز تولد وبلاگش با وبلاگش حرف میزنه و دل و قلوه رد و بدل میکنه !!!
(دعا های وبلاگی) ایشالا پست یک ملیونیتو بنویسی !
همیشه کامت هات بالای صد تا باشه
هیچ وقت هم سوژه کم نیاری
آمین !

*پرنسس* یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:21 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

سلام به روی ماهت


اونقدر دلتنگتم که باورت نمیشه


ساغر جونم رو ببوس و بگو خاله گفت بزودی کادوت رو برات میفرستم

دوست دارم
عیدتونم مبارک

لامپا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:40 ق.ظ http://lampa.blogsky.com

سلام به شباهنگ عزیز
تبریک می گم

یوکابد دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:02 ب.ظ http://youkabed.blogsky.com

سلام شباهنگ عزیزم
دیدن حدیث دل تو همیشه برای من مساوی با آرامش و امنیته . منو اینقدر شرمنده کردی که از خجالت زبونم بند اومده . متاسفم که این فالها اینجوری میشه خودتم میدونی که فقط جنبه سرگرمی داره پس منو عفو کن عزیزم در ضمن لینک لازم نیست باز بشه اگه موس رو روش نگهداری اون قسمت پائین اکسپلورر میتونی اسمشونو ببینی و بدونی که تو عزیزدل من هم هستی . ساغر عزیز رو هم ببوس از طرف من .آرزوی من شادی وسلامت و خوشبختی تو هست . واینو همیشه از خدا بر همه دوستان میخوام بخصوص تو ....
واما :
مردم از کسی لذت می برند که از زندگی لذت ببرد. جان وسلی می گوید "وقتی خود را آتش میزنید دیگران میخواهند سوختنتان را تماشا کنند." پس از لحظه ها لذت ببریم وگرنه بازیچه ای برای لذت بردن دیگران خواهیم بود .
همیشه دوستت دارم

یوکابد دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:28 ب.ظ

یه سلام دیگه

سهیک آخرین ترانه ی باران سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.tabar.blogsky.com

شباهنگ نازنین با درودی گرم ...................>>>

خوب گویا دو مراسم بود و من متوجه نشدم ببخشید
سالگردزایش ساغر( چه نام زیبایی) را نیزتهنیت می گویم و امیدوارم آینده خوشی درانتظارتک تک افراد خانواده شماباشد

فاصله زایش تامرگ اگرچه دوران زنده بودن است ولیکن ممکن است برازنده نام زندگی ویا دست کم
شایسته شگفت انگیزترین موجودهستی یعنی انسان
نباشد..........تعریف زندگی انسانی خیلی پیچیده است

من ازلابلای واژه های مهرآمیز شما نکات کمی مبهم نسبت به خودم پیداکرده ام........وبرای روشن کردن آنها بدین جمله اکتفا می کنم که.....انسان جستجوگروروبه تکامل هرروز باید و می تواند تازه تر وشفاف ترگردد.
خوب طبیعی است هرکس ازذهن پویا و خلاق خود بهره برداری نماید هرروزمی تواند شخص نو و تازه ای گردد که با دیروزهایش تفاوت داشته باشد.
بنابراین بعنوان یک دوست توصیه می کنم که تنها به پیوند های امروزفکرکنید.........دیروزها رفتند لحظات نیکویش را نگهداریم و هنگامه های ناخوشش را بدست بادفراموشی بسپاریم.........>> خوب طبیعی است که ازهمین جاست که تفاوت آدمهای معمولی و انسانهای اهل اندیشه و خردورزی معلوم می شود.......امیدوارم توجه به این نکات بهانه رفع سوئ تفاهم هاگردد........
برایت بهترین آرزوها را مشتاقم.

دوست و دوستدار دیرینه شما.....باران....آخرین..

عقیق سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:55 ق.ظ http://aghegh.persianblog.com

سلام شباهنگ خوش نوا،تولد فرشته کوچک خانه ات مبارک، امیدوارم صد سال زنده باشه در کنار شما با سلامتی و عاقبت بخیری :)شرمنده دفعه پیش وقت کم بود.

مسیح سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:01 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com

:)

بزرگ آموزگار پاکیها

سلام

ممنون که تو غم و شادی مسیحو همراهی می کنی

واقعا درست گفتی

امیدوارم بهار تو هم جاودانه باشه و مستدام

و

سربلند بمونی و ایرونی


تو قسمت کامنتینگ خودم نوشته بودم ولی اینجا ...

...

آقا معلم سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.mualem.blogfa.com

سلام......
تولد هر دو همنفس مبارک...............
برای شما و خانواده آرزوی سعادت و سلامت از درگاه ایزد لایزال دارم...............
زنده باشین..........

یاس یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:05 ب.ظ http://lovelyrose.blogsky.com/

همه ی حرفا رو که بقیه گفتن ... پس من چی بگم :(
... با همه موافقم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد