پیدایش یک ستاره...

هو المحبوب

 ۴شنبه

  ۲۷ /دی /۸۵

۷/ ژانویه/۲۰۰۷

۲۷/ ذی الجح/۱۴۲۷

آسمان در تصاحب ملائک هلهله گو

کهکشان در رقص و نور افشانی

صله ای از نور

دلبر آسمانی، یار یکتای بی تای بی همتا یک گل دیگر به گلستان  شباهنگ بانو تقدیم کرد.

ثنا،غنچه گل نو شکفته ء بوستان شباهنگ بانو

قدمش مبارک

 امید که تحت عنایات و تو جهات الهی انسانی شایسته و فرهیخته و بانویی با تقوار و با وقار شود.

عقیق

 

 nogole taze shekofte

 

نظرات 2 + ارسال نظر
من خودم و مسعود دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ب.ظ http://3tadoost.blogsky.com

eeeeeeeeeee
پس بگوووووووووو این چند وقت شباهنگ خانوم کجا بودن !!!

خیلی خیلی خوشحال شدم (((:

* yase sefidam* پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

سلام عزییییییییییییییییییییییییییییییزم

خوشحالم که برگشتی
فعلا ذوق زده شدم نمیتونم چیزی بگممممممممم



میگما من دقیقا نفهمیدم


یعنی یه بار دیگه ....



مببببببااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه


وای یه عالمه ذوق زده ام


برم تا نترکیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد